Meeskond

Tallinna Põhjatähe Põhikooli meeskonda kuuluvad pühendunud ja väärtuspõhise maailmavaatega inimesed, kes panustavad südamega koolikultuuri kujundamisse. Me usume iga lapse arengupotentsiaali ning loome üheskoos keskkonna, kus õppimine, loovus ja hooliv suhtumine saavad kasvada ja areneda.

Loe rohkem meie meeskonnaliikmete kohta, klõpsates nende piltidel!

Vladislav Lušin

Koolijuht

5836 6401

Vladislav Lušin

Koolijuht

5836 6401

Vladislavil on bakalaureusekraad York’i Ülikoolist (Inglismaa) lingvistika erialalt ning Tartu Ülikooli magistrikraad cum laude muutuste juhtimine ühiskonnas erialalt. Tal on pikaajaline ja mitmekülgne kogemus haridusvaldkonnas – Vladislav on töötanud kommunikatsioonijuhina sihtasutuses Noored Kooli ja Tallinna Tõnismäe Riigigümnaasiumi Vabaduse Koolis, tegutsenud Tallinna Mahtra Põhikoolis nii kommunikatsiooni- ja arendusjuhi kui ka väitlusõpetajana ning juhtinud Laulasmaa Kooli. Koolijuhi töö kõrvalt panustab ta ka sotsiaalse ettevõtte SpeakSmart tegevustesse koolitaja ja moderaatorina.

Vladislav unistab haridussüsteemist, kus igal lapsel – olenemata tema soost, rahvusest ja emakeelest, tema pere sotsiaalmajanduslikust staatusest või elukohast – on võrdsed võimalused omandada väga hea haridus ning õnnestuda töö- ja ühiskondlikus elus. Samuti peab ta väga oluliseks teadlikule arengule ja õppimisele suunatud organisatsioonikultuuri.

Vladislav on aktiivne kaitseliitlane ja Eesti Väitlusseltsi liige. Vabal ajal matkab ta Eesti looduses, külastab kontserte ja loeb raamatuid.

Vastuvõtuaeg: kokkuleppel

Merle Västra

Õppejuht

5563 2677

Merle Västra

Õppejuht

5563 2677

Merle on hariduse valdkonnas töötanud nii õpetaja, ringijuhi, õppejuhi kui HEV-koordineerijana. Ta on õppinud Tallinna Ülikoolis hariduse juhtimist ning süvenenud läbi magistritöö kirjutamise põhjalikult ennastjuhtiva õppija teemasse. Sealt tulenevalt on ta olnud ka koolitaja erinevates õppeasutustes just ennastjuhtiva õppija toetamise võimaluste teemal.

Merle jaoks on oluline, et kool ei oleks pelgalt koht, kus õpetaja on teadmiste edastaja ja õpilane teadmiste vastuvõtja. Ta näeb kooli kohana, kus laps õpib õppima turvalises vaimses ja füüsilises keskkonnas ning õpetaja tunneb end väärtustatuna.

Kätlin Laur

Juhiabi

5833 0119

Kätlin Laur

Juhiabi

5833 0119

Kätlin on haridusvaldkonnas tegutsenud nii õpetaja, klassijuhataja, karjääriõpetuse ringijuhi kui ka koolielu arendajana. Teda iseloomustab sügav pühendumus positiivse organisatsioonikultuuri kujundamisele ning koostöisele meeskonnatööle. Kätlin usub, et tugev meeskonnavaim ja toetav keskkond on aluseks nii õpilaste kui ka õpetajate arengule.

Varasemalt on Kätlin andnud karjääriõppe huviringi ning korraldanud mitmeid karjääripäevi – ikka selleks, et õpilased oleksid teadlikud erinevatest võimalustest pärast kooli lõpetamist. Tema soov on koos noortega avastada nende tugevad küljed ning aidata neid oskuslikult rakendada, et luua kindel alus tulevikuks ja saavutada edu edasises elus.

Kettli Reissaar

Klassiõpetaja

Haridustehnoloog

Kettli Reissaar

Klassiõpetaja

Haridustehnoloog

Kettli on kõrgharidusega õpetaja, kellel on kogemus laste õpetamisel ja toetamisel nii koolis kui lasteaias. Õpetajana väärtustab ta eelkõige lapse individuaalsuse märkamist, õppimisrõõmu hoidmist ning kaasaegset ja hoolivat klassikultuuri.

Kettli jaoks on oluline, et lapsest kujuneks mõtlev, loov ja teadlik tegutseja ehk inimene, kes oskab tulevikus iseseisvalt valikuid langetada ja kiiresti muutuvas maailmas toime tulla. Suurt rõhku pöörab ta digipädevuste arendamisele, eelkõige oskusele tulla toime infotulvas, arendada kriitilist mõtlemist ning kasutada digivahendeid teadlikult ja turvaliselt.

Eha Kondratjev

Eripedagoog

Eha Kondratjev

Eripedagoog

Eha on omandanud magistrikraadi Tallinna Ülikoolis eripedagoog-nõustaja erialal. Ta on töötanud erinevates haridus- ja nõustamisasutustes, sealhulgas Rajaleidja keskuses, koolides ja rehabilitatsioonimeeskondades.
Eha soovib, et iga laps saaks õppida vastavalt oma eripärale, turvalises ja toetavas keskkonnas. Tema töö põhineb usul, et süsteemne, varajane ja kaasav tugi aitab lastel oma potentsiaali paremini avada. Ta on valmis tegema koostööd kõigi osapooltega, et lahendada keerukamaidki juhtumeid.
Vabal ajal tegeleb Eha ujumise, jooga ja täpsuslaskmisega. Tulevikus soovib ta jätkata õpinguid doktoriõppes ja panustada erivajadustega laste õpetamise süsteemide arendamisse.